LAPORAN TAHAP
KOMPETENSI PELAJAR BERDASARKAN SGM
TAHUN __________
KUMPULAN ___________________ AMBILAN ______________________
NAMA TUTOR: _________________________
A.
STANDARD
|
GAGASAN
|
PERATUS
PELAJAR
|
|||
MIN
≤2.5
Lemah
|
MIN
2.51- 3.00
Kurang Baik
|
MIN
3.01-3.50
Baik
|
MIN
≥3.51
Cemerlang
|
||
S1
|
AMALAN NILAI PROFESIONALISME
|
|
|
|
|
S1.1
|
Domain Diri
|
|
|
|
|
S1.2
|
Domain
Profesion
|
|
|
|
|
S1.3
|
Domain Sosial
|
|
|
|
|
S2
|
PENGETAHUAN DAN KEFAHAMAN
|
|
|
|
|
S2.1
|
Falsafah dan
matlamat pendidikan
|
|
|
|
|
S2.2
|
Falsafah dan
matlamat kurikulum
|
|
|
|
|
S2.3
|
Kandungan
matapelajaran yang diajar
|
|
|
|
|
S2.4
|
Ilmu
Pendidikan
|
|
|
|
|
S2.5
|
Pengintegrasian
TMK
|
|
|
|
|
S2.6
|
Pelbagai
strategi
|
|
|
|
|
S2.7
|
Kaedah
pentaksiran dan penilaian
|
|
|
|
|
S2.8
|
Mengembang
potensi individu
|
|
|
|
|
S3
|
KEMAHIRAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN
|
|
|
|
|
S3.1
|
Menyediakan
perancangan
|
|
|
|
|
S3.2
|
Melaksanakan
pengajaran & pembelajaran
|
|
|
|
|
S3.3
|
Memantau,
mentaksir dan menilai
|
|
|
|
|
S3.4
|
Mengurus
bilik darjah
|
|
|
|
|
B.
STANDARD
|
GAGASAN
|
MIN KESELURUHAN
|
TAHAP
|
S1
|
AMALAN NILAI PROFESIONALISME
|
|
|
S1.1
|
Domain Diri
|
|
|
S1.2
|
Domain
Profesion
|
|
|
S1.3
|
Domain Sosial
|
|
|
S2
|
PENGETAHUAN DAN KEFAHAMAN
|
|
|
S2.1
|
Falsafah dan
matlamat pendidikan
|
|
|
S2.2
|
Falsafah dan
matlamat kurikulum
|
|
|
S2.3
|
Kandungan
matapelajaran yang diajar
|
|
|
S2.4
|
Ilmu
Pendidikan
|
|
|
S2.5
|
Pengintegrasian
TMK
|
|
|
S2.6
|
Pelbagai
strategi
|
|
|
S2.7
|
Kaedah
pentaksiran dan penilaian
|
|
|
S2.8
|
Mengembang
potensi individu
|
|
|
S3
|
KEMAHIRAN PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN
|
|
|
S3.1
|
Menyediakan
perancangan
|
|
|
S3.2
|
Melaksanakan pengajaran
& pembelajaran
|
|
|
S3.3
|
Memantau,
mentaksir dan menilai
|
|
|
S3.4
|
Mengurus
bilik darjah
|
|
|
DISEDIAKAN OLEH TARIKH:
_____________________________
(NAMA TUTOR : )
No comments:
Post a Comment